framtidsplaner.blogg.se

Jag som skriver om mitt liv, arbete, studier och drömmar

Helgen

Kategori: Allmänt

Fredagen gav både en visit på IKEA där två mattor blev köpta, nu ligger de fint i vardagsrummet. Det blev samtidigt en lunch med Sanna, Tomas & Louise. Sen gick vi till Stoff & stil, där vi köpte "ful tyg" så att vi kan sy en model av en möjlig bröllopsklänning åt mig. Dagen avslutades med en god middag hos Carro & Joa, tacos samt min gudomligt goda citronkladdkaka! Jag la till en vitchoklad frosting som gjorde en god kontrast till det syrliga! 

Lördag så gick jag upp kl.6 för att jobba mellan 7-10 inom hemtjänsten.
Allt gick bra & kom snabbt hem, åt lite frukost för att sen ta en liten power-nap.
Mina kusinbarn Filip & Oliver kom vid kl.15 tiden för att bli passade tills idag. 
Vi tog en promenad på stan & handlade sen allt till middag, snacks & frukost.
Vi njöt av kvällen & somnade gott.

Idag (söndag) killarna blev hämtade av min kusin vid halv 2. Jag & Lelle (fästmannen min) gick till centralen, tog tåget till Hyllie & mötte upp min svärmor för att gå på Emporia, hennes första gång där. Blev en runda på en timme med liten shopping. Sen tog vi oss tillbaka mot centrala Malmö för att äta gyros, samt efterträtt hemma hos oss.

Nu ska det njutas av de sista timmarna av denna helg, vi har en vecka full med studier, barnpassning, träning och middagar framför oss.
Ha det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: